Kernkwaliteiten en kernkwaliteitenlijst
Kernkwaliteiten en kernkwadranten worden veel toegepast. Hieronder een korte uitleg hoe u het kunt gebruiken. Je kunt het gebruiken voor jezelf, je team of zoals ik doe bij
Groepscoaching of intervisie?
Groepscoaching of intervisie wat zijn de overeenkomsten en wat zijn de verschillen? En wanneer zet u het? Hieronder een aantal vragen die u helpen om mogelijke intervisie in
Iedere Dag beter worden op de werkvloer!
Iedere Dag beter worden op de werkvloer! Meer dan 25 jaar heb ik als trainer in keukens mogen kijken van de meest uiteenlopende organisaties. Organisaties
Wat is Rendement van trainingen?
Rendement van trainingen wordt wel eens als heel laag neergezet maar is dit ook zo? Als gevolg van veranderingen in de aard van arbeid door
Hoe en wat is klanttevredenheid?
Klanttevredenheid is al heel lang een belangrijk onderdeel voor elk bedrijf, want zonder klanten heb je geen bedrijf. Tegenwoordig is elk bedrijf steeds vaker ook
Waarom trainen zonder doel?
Waarom trainen organisaties zonder doel? Vaak wordt me gevraagd of ik een standaard training kan geven. Bijvoorbeeld een Verkooptraining voor de binnendienst, Onderhandelen of Time
Hiken verlaagt stress
Hiken verlaagt stress de heilzame werking van de natuur. Er is veel onderzoek gedaan naar de heilzame werking van de natuur op onze geestelijke gezondheid.
Effectieve feedback vragen durf jij het?
Durf jij deze effectieve feedback vragen te stellen? Ben je bereid om de feedback te ontvangen en kan je de feedback plaatsen die je krijgt?
Trainers met een vakgericht opleiding
Training geven is een vak! Trainers zijn bezig met het invullen van veel rollen om de ontwikkeling van de deelnemers en het rendement van leren